Op 17 mei 2022 organiseerde VASS voor haar leden en leveranciers een bedrijvenmarkt.
Op locatie bij CARGO in Apeldoorn toverden we de bedrijfshal om tot beurslocatie. Elkaar ontmoeten en spreken stond centraal die dag en avond. VASS leden konden stands bezoeken, leveranciers & partners spreken, workshops volgen en natuurlijk ook kennis maken met elkaar onder het genot van een hapje en een drankje.
Erwin deed HTS Autotechniek, werkte bij DAF Trucks en werd bedrijfseconoom in Tilburg. Hij maakte een uitstapje naar de bakkerijwereld en kwam in 2001 naar AMT. Zijn doel toen: “Artikelen maken waar ik trots op ben”. Zijn doel nu: “Mijn lezers en websitegebruikers blij maken.” Eigenlijk is er in al die jaren dus niets veranderd…
Elektrische auto’s: wat moet je weten, wat moet je doen?
Zijn EV’s echt beter voor het klimaat? En doet de Nederlandse overheid er nou echt goed aan ze te stimuleren? Goede vragen en we gaan op zoek naar de antwoorden. Maar eh, zijn die eigenlijk belangrijk? Is het niet belangrijker om te weten of elektrische auto’s werkelijk slechtere werkplaatsklanten zijn? En wat je moet doen om ze in je werkplaats te krijgen en te houden? Oké, dan zoeken we dat ook uit!
Oprichter van #DCDW
Paul de Vries is oprichter van #DCDW, woordvoerder van Marktplaats Automotive (Adevinta) – Calldrip Distributeur voor de EU en mede-eigenaar van CARMEN Automotive BDC. Paul heeft één duidelijke missie: de online automotive beter maken!
Google My Business
In de workshop bespreekt Paul de Vries, oprichter van #DCDW (Digital Car Dealer Workshop) en ambassadeur van Marktplaats (Adevinta), exclusief voor VASS leden, alle ins en outs op het gebied van Google My Business. Met specifieke voorbeelden en tips en tricks waarmee je direct aan de slag kan. Dit alles met het gezamenlijke doel om de online automotive beter te maken. Doe je het binnen je autobedrijf wel goed? Wat kan er beter? Ben je wel vindbaar?
Commercieel directeur MediaVentions
Rico van der Vies is sinds 2019 commercieel directeur van Automotive MediaVentions, bekend van de merken: AutoTrack, Gaspedaal en AutoWereld. In totaal is hij al 14 jaar actief in de automotive branche waar hij verschillende rollen vervulde.
Adverteren
Rico vertelde meer over het gedrag van de Nederlandse autokopers en hoe jij daar als autobedrijf je voordeel uit kunt halen. Met onder andere trends en ontwikkelingen in zoekgedrag en praktische tips om je advertenties en leadopvolging te verbeteren.
Een sessie van OOMT over personeel
‘Hou je voordeur open en je achterdeur dicht’. Als werkgever kun je niet zonder je personeel. Maar hoe zorg je ervoor dat het allemaal goed loopt?
Praktische tips voor personeel
Zijn EV’s echt beter voor het klimaat? En doet de Nederlandse overheid er nou echt goed aan ze te stimuleren? Goede vragen en we gaan op zoek naar de antwoorden. Maar eh, zijn die eigenlijk belangrijk? Is het niet belangrijker om te weten of elektrische auto’s werkelijk slechtere werkplaatsklanten zijn? En wat je moet doen om ze in je werkplaats te krijgen en te houden? Oké, dan zoeken we dat ook uit!
Positieve feedback over de Bedrijvenmarkt
Uniek event voor verbinding en samenwerking zoeken en kennis delen.
Je mag best trots zijn als je voor de eerste keer zo’n evenement op deze manier neerzet!
Prachtig event, zeker gezien de eerste keer. Professioneel en waardevol.
Trots wat VASS in een paar jaar tijd voor elkaar gekregen heeft!
VASS maakt belofte waar om letterlijk de ondernemers en leveranciers bij elkaar te brengen middels de VASS Bedrijvenmarkt.
Het was vooral een gezellige en unieke manier van netwerken.
Één communicatie platform voor VASS leden waarin alles centraal is geregeld! Toegankelijk via een app voor mobiel en desktop. Schrijf je in en ervaar alle voordelen!