VASS-Logo

VASS • BCA sluit belangstellende VASS-autobedrijven aan op zijn Waarde Informatie Systeem.

Autoveiler BCA en VASS gaan samenwerken. De bij VASS aangesloten autobedrijven kunnen nu ‘rendementsverbeteringen’ krijgen en BCA krijgt ‘waardevolle gebruikersinformatie.’ Dat meldt BCA in een persbericht.

BCA sluit belangstellende VASS-autobedrijven aan op zijn Waarde Informatie Systeem, dat helpt om een marktconforme waarde voor auto’s te bepalen. VASS zal op zijn beurt BCA voorzien van feedback over het gebruik van de website en informatie over de in- en verkoopprocessen verstrekken.

Marktwaarde

“Wij zijn blij dat we zo’n grote partij als VASS mogen aansluiten”. zegt Iede Aukema, directeur van BCA Nederland. “Wij krijgen hiermee toegang tot meer dan 600 autobedrijven die bij ons kunnen kopen en verkopen. Bovendien ontvangen wij waardevolle informatie van hen als gebruikers. Daardoor kunnen we blijven ontwikkelen en verbeteren.”

“Wij hebben nu toegang tot meer dan 10.000 kavels met actuele en heldere informatie”, vult Mirjam van der Rijt, initiatiefnemer van VASS, aan. “Dankzij die informatie en actuele marktwaarde van de kavels, laat het financiële plaatje van elke transactie weinig ruimte voor verrassingen. Dat is van groot belang voor rendementsoptimalisatie van de bij ons aangesloten bedrijven.”

VASS heeft ook recente samenwerkingen met VinaclesBanden Express en DKV Mobility.

Artikel: automotive-online.nl

Columnist Mirjam van der Rijt benadrukt het belang van investeren in de werkplaats van morgen. Want alleen daarmee blijf je bij én kun je je personeel aan je binden.

Lees het complete verhaal op https://www.amt.nl/

Autobedrijf Johan van den Oever uit Veldhoven is het 600ste autobedrijf dat zich aansluit bij VASS. Deze organisatie behartigt de belangen van universele autobedrijven.

VASS staat voor Verenigde Autobedrijven Samen Sterk. Mirjam van der Rijt richtte de belangenorganisatie in 2020 op. Wat begon met een facebookgroep groeide uit tot een platform voor auto-ondernemers, met een eigen app. In minder dan 4 jaar groeide het platform uit tot een netwerk van 600 aangesloten autobedrijven en 40 leveranciers en partners.

"De persoonlijke benadering, saamhorigheid, het kunnen stellen van vragen en lezen van ervaringen van andere ondernemers spreken me erg aan. En de voordelen bij leveranciers zijn nog eens mooi meegenomen”, zegt Johan van den Oever, het 600ste lid van VASS.

Voordelen bij VASS

De VASS-app is nog steeds het communicatieplatform en daarmee het hart van de organisatie. Daarin wordt kennis gedeeld en vragen beantwoord. Ook vinden ondernemers er alle voordelen. Denk aan inkoopvoordelen bij leveranciers, adverteerportalen en verzekeraars. Ook kun je er terecht voor juridische hulp. Daarnaast kunnen ze zaken doen met elkaar via de app. "Belangrijk is dat er geen verplichtingen bestaan. Elke ondernemer bepaalt zelf waar hij wat afneemt, en hoeveel", zegt Mirjam van der Rijt.

VASS organiseert voor zijn leden bijeenkomsten, zoals het ledenevent afgelopen juni bij Centraal Beheer. Ook worden kleinere kennissessies in de regio gehouden In januari, februari en maart 2024 organiseert de organisatie samen met haar juristen vier kennisavonden omtrent non-conformiteit.

We mogen ons er best eens wat bewuster van worden hoe schitterend ons vak is, dus laten we dat ook eens uitstralen. Mirjam van der Rijt wil de positiviteit terug in de branche. "Laat zien hoeveel plezier je in je werk hebt. We verkopen immers vrijheid waar jouw klant van kan genieten!"

Mirjam van der Rijt, directeur van VASS (Verenigde Autobedrijven Samen Sterk) heeft met haar collega’s Chantal en Claudine een YouTube-filmpje gemaakt over het belang van autorijden en het hebben van een rijbewijs. Begrippen als autonomie, vrijheid, zelf keuzes maken en onafhankelijkheid komen in het filmpje langs. Mirjam van der Rijt: “Een auto en een rijbewijs betekenen vrijheid en wij verkopen die vrijheid. Met dat filmpje geven we ondernemers mee dat ze het mooiste vak van de wereld hebben.”

Mirjam van der Rijt moedigt ondernemers aan om optimistisch te zijn en dat ook uit te stralen. “Maak jouw bedrijf zichtbaar en laat zien hoeveel plezier je in je werk hebt. Ondernemers mogen trots zijn op het vak dat ze hebben. Wij maken als universele ondernemers het verschil door auto’s persoonlijk te verkopen met passie en emotie.”

Is het nog wel leuk?

Er zijn helaas ondernemers die stoppen met het autovak. Ze lopen leeg op garantie, hebben geen leuk contact meer met de klanten en - omdat ze zich concentreren op prijs en niet op beleving- verkopen ze hun auto’s vooral online. Maar Mirjam van der Rijt bekijkt het ook vanuit de klant. “Hoe vaak hoor je niet het verhaal dat een klant bij een dealer nauwelijks opgemerkt en zelfs genegeerd wordt?"

"Ook Sam van Dalen wilde uit het vak stappen, maar door een andere invulling aan zijn vak te geven en op een andere manier met klanten om te gaan, heeft hij zijn draai teruggevonden. Hij heeft daar op ons VASS ledenevent over gesproken, vol enthousiasme en de nodige humor, met voorbeelden van zijn ondernemerschap, drijfveren in de praktijk en zijn bekende YouTube filmpjes. We zouden allemaal naar de consument moeten uitstralen hoe mooi dit vak is.”

Geef niet op

Op 15 juni 2023 organiseerde VASS een ledenbijeenkomst bij Centraal Beheer in Apeldoorn. Het was niet de eerste keer dat VASS zoiets organiseerde, maar wel de eerste keer dat leden en leveranciers van VASS elkaar bij Centraal Beheer leerden kennen. Er waren inspirerende sprekers, onder wie Sam van Dalen, Alexander Sterk en - enige dagen voordat hij zijn elfstedentriatlon begon - Olympisch zwemmer Maarten van der Weijden. Mirjam van der Rijt: “Maarten is een aansprekend persoon en de manier waarop hij in het leven staat is heel inspirerend. Tijdens zijn verhaal kon je een speld horen vallen. Zijn boodschap spreekt iedereen aan: lukt het de eerste keer niet, probeer het dan nog een keer, maar geef niet op. Verbinding was het thema van de dag en dat voelde iedereen. Ondernemers willen verbinden, weten hoe een ander het doet en van elkaar leren.”

Muren doorbreken

VASS is snel gegroeid. Het oorspronkelijke doel -het doorbreken van muren - is aangevuld met de dienstverlening aan de zeshonderd leden die VASS nu heeft. Mirjam van der Rijt: “De dienstverlening aan de leden neemt toe, maar het is nog steeds nodig om scherp en alert te blijven, muren te doorbreken en boven op de ontwikkelingen in de branche te zitten, zodat de universele ondernemers niet vergeten worden. We hebben al heel wat muren kunnen doorbreken, maar er liggen nog heel veel uitdagingen voor ons. We zien nu dat Project MERK, het nieuwe RDW-erkenningssysteem, steeds weer wordt uitgesteld. Het blijft noodzakelijk dat we continu in gesprek blijven. We zijn nog steeds heel hard nodig.”

VASS, de organisatie die de belangen van onafhankelijke garagebedrijven vertegenwoordigt, hield op 15 juni 2023 het jaarlijkse ledenevent. Honderden ondernemers kwamen naar een prachtige locatie, het kantoor van Centraal Beheer in Apeldoorn, om elkaar te ontmoeten, te netwerken én te leren van indrukwekkende sprekers, zoals Sam van Dalen en Maarten van der Weijden.

Drie dagen na zijn lezing voor een ademloos luisterend publiek van auto-ondernemers, ging voormalig Olympisch zwemkampioen Maarten van der Weijden van start met een nooit eerder vertoonde krachttoer: een Elfstedentriathlon. Die behelst 200 km zwemmen, 200 km fietsen en 200 km hardlopen. Op 18 juni dook Van der Weijden het water in, op 24 juni hoopt hij de laatste kilometers rennend af te leggen en zijn Hercules-taak volbracht te hebben. Het doel: zoveel mogelijk geld ophalen voor kankeronderzoek.

Twijfels en onzekerheid bij auto-ondernemers

"Ga ik die eindstreep halen? Ik heb geen idee…", vertrouwt Van der Weijden zijn publiek toe. En dat is het centrale thema van zijn lezing, die ontroert, inspireert en aan het denken zet. Hij vertelt openlijk over zijn twijfels en onzekerheid. "Net als jullie dag in, dag uit met onzekerheden kampen. Auto-ondernemers houden, net als atleten, van doelen stellen. Maar haal je die doelen wel, met de continu veranderende regelgeving en ontwikkelingen in de markt? Waar moet je heen? Met die onzekerheid komt angst." Wat dan helpt, zegt de zwemkampioen, is "weten waar je vandaan komt, wie je bent."

Maarten van der Weijden vertelt in zijn lezing over zijn twijfels en onzekerheden. Drie dagen later zou hij aan de start verschijnen van een Elfstedentriathlon. "Of ik dat ga halen? Geen idee!"

In het geval van Van der Weijden is dat een opmerkelijk verhaal, waar hoop uit te putten valt. Op jonge leeftijd werd hij ernstig ziek, en het was maar zeer de vraag of hij de ziekte, leukemie, zou overleven. Nooit eerder had hij twijfel gekend, maar door zijn ziekte wel. En angst. "Mijn vader hield mij altijd voor dat alles wat je overkomt in het leven, het resultaat is van keuzes die je maakt. Hoe kon ik dan met leukemie in het ziekenhuis liggen? Mijn vader legde mij uit dat dit niets met keuzes te maken had. Soms heb je gewoon domme pech. Dat maakte het voor mij draaglijk."

Van der Weijden herstelde, en werd een onwaarschijnlijke deelnemer aan de Olympische Spelen in Peking, in 2008. Toen was er weer die twijfel. "Want ik was bepaald niet de snelste zwemmer, zou ik dat wel kunnen?" Uiteindelijk zou hij gekroond worden tot Olympisch Kampioen op de 10 kilometer. Met dank aan bondscoach Marcel Wouda, vertelt Van der Weijden. "Die was namelijk ontzettend innovatief en schakelde wetenschappers in."

Experimenten

Van der Weijden vertelt over allerlei experimenten, zoals elke ochtend bij het opstaan met een lamp in zijn ogen schijnen - iets wat doorontwikkelde tot een 'lichtbril' - om te zorgen dat hij 'wakkerder' aan de ochtendtrainingen begon. Of: een hoogtestage, waarbij hij 3 maanden in een speciaal 'hoogte-tentje' sliep, om zo het lichaam te stimuleren meer rode bloedlichaampjes aan te maken. "Ik had net een nieuw vriendinnetje en dat tentje was krap, de relatie overleefde het niet."

Het resultaat na al die inspanningen? "Het had geen enkel effect op mijn bloedwaarden, en mijn prestaties." Stoppen dan maar? Nee. "Ik was natuurlijk verschrikkelijk teleurgesteld, maar Marcel Wouda zei: 'Juist omdat er zoveel onzekerheden zijn, proberen we van alles. Soms werkt dat, en soms niet.' Dus wij terug naar de wetenschapper die dat tentje aanraadde. Bleek dat dat ding overdag averechts werkte." Herstart: 15 uur (niet overdag!) doorbrengen in het tentje, opstaan en lichtbril op, 7 uur onafgebroken zwemmen, weer terug het tentje in. Dag in, dag uit. Met als resultaat die gouden plak in Peking.

De Vass-leden luisteren ademloos naar het inspirerende verhaal van de Olympisch zwemkampioen.

Kies innovaties die bij jou passen

Wat Van der Weijden de auto-ondernemers duidelijk probeert te maken: wees innovatief, probeer dingen, en kies vooral de innovaties die bij jou passen. "En ja, je zult tegenslag ondervinden. Zoals toen ik de Elfstedentocht in 2018 zwom, en na 53 uur moest opgeven. Een mislukking? Nee. Het was de best mogelijke oefening voor de tweede poging in 2019, toen ik de finish wél haalde." Wees dus niet bang om te falen, benadrukt Van der Weijden. Probeer het gewoon nog een keer.

Zijn boodschap is hoopgevend, maar tegelijk ontnuchterend. "Ook al wil je iets heel graag, soms lukt het gewoon niet. Zoals mijn kamergenoten in het ziekenhuis, Bob en Rob. Ook zij wilden, net als ik, dolgraag beter worden en leven, maar dat is niet gelukt. Dat is niet eerlijk, maar domme pech."

Auto's verkopen met video

Ook de andere spreker op het ledenevent van VASS volgde een pad vol twijfels en onzekerheid. Als kind hield Sam van Dalen van tekenen: "Ik was creatief en wist zeker dat ik later een creatief beroep zou kiezen. Daarom was de open dag van het Grafisch Lyceum voor mij een grote deceptie. Ik vond er niets aan."

Shit, wat nu?

Een klasgenoot ging naar de IVA in Driebergen. IVA? "Ja, daar leer je auto's verkopen. Je draagt een mooi pak en scheurt op het eind van de dag in een dikke auto met 150 naar huis." Dat leek Sam wel wat. Zijn moeder zag het ook wel zitten, zijn vader niet. Die hikte aan tegen het lesgeld: "Als Sam daar naartoe gaat, ga ik weg." Na de open dag werd de soep niet zo heet gegeten: "Ik ging naar de IVA en mijn vader bleef."

Sam van Dalen dacht dat zijn video's alleen interessant zouden zijn voor liefhebbers van zijn merk. Dat pakte anders uit.

Geen IVA-jongens

Tja, en toen moest er een baantje komen. Aangespoord door de Fiat/Alfa-dealer in Alkmaar belde Sam met Theo de Wit van Autobedrijf Van Deutekom in Schagen: "Ik zou graag bij u komen werken." De Wits antwoord: "IVA-jongens komen er hier niet in. Die zijn allemaal over het paard getild." "Maar u kent me helemaal niet. Mag ik me dan tenminste komen voorstellen?"

Dat mocht. Toen Sam het bedrijf binnenkwam, zag hij een Ferrari 308 en een 348: "Oh, als ik hier toch eens zou mogen werken…" Theo mocht Sam en Sam mocht Theo en hij werkte er vijf jaar: "Toen was het 2005 en begon ik mijn eigen autobedrijf. In 2007 verhuisde ik naar mijn eigen pand, in 2012 bouwde ik een heel nieuw pand en in 2013 was ik blut."

Zijn bedrijf overleefde, maar geleidelijk verloor Sam het plezier in zijn werk: "Wat ben ik aan het doen?" Hij herkende zichzelf niet meer: "Waar is dat creatieve jongetje gebleven? Dat jongetje dat altijd tekende?"

Leren en doen

Sam heeft een klant met een videobedrijf. Hij gaat met hem mee op een videotrip naar Italië en wordt gegrepen door het werk van Harmen, de video-editor van het team: "Je hebt beeld en je maakt een verhaal."

Dat wil Sam ook. Harmen leert hem de beginselen van het vak en Sam gaat aan de slag. Dat was niet zo moeilijk, vertelt Sam de aanwezige auto-ondernemers, want: "Een camera (mag ook een telefoon zijn), een computer en een internetverbinding, meer heb je niet nodig." Nou ja, een onderwerp natuurlijk. "Mijn vriendin maakte een blog over paardenmeisjes, dus daar begon ik."

Slechte video

Hij maakt een serie Paardenmeisjesvideo's en heeft dan voldoende vertrouwen om een video voor zijn bedrijf te maken. "We hadden een Ducati staan die hoognodig weg moest. Dus daar startte ik mee. Het was een slechte video, slecht beeld, slecht geluid. Maar wel 56.000 views en de volgende dag verkocht!"

Kwaliteit

Dat smaakte naar meer. Sam en zijn team maakten iedere maand een video. Die video's hebben wel degelijk kwaliteit, zien de VAS-leden als Sam die van zijn inkoopvakantie toont.

En dan gebeurt er van alles: "Klanten leerden ons bedrijf kennen. Ze kenden mij, ze kenden onze collega's, ze wisten dat die ene auto was binnengekomen. En er kwamen mensen die helemaal geen auto wilden kopen: 'Ik wilde uw bedrijf nou wel eens in het echt zien'."

Ruk

Andere auto-ondernemers gaan vragen of hij video's voor hen wil maken: "Dat was altijd ruk. Ze vonden mijn idee voor de video niet goed of ze hadden zelf een stom idee. Of ze hadden helemaal geen budget." Dus beperkt hij zich tot video's over zijn eigen bedrijf: "In bedrijven zoals die van ons heb je zoveel vrijheid. Je kan echt doen wat je wilt."

Als bewijs toont hij een video waarin zijn dochters Do en Vai een Fiat Panda kopen.

Vergiffenis

Sam video's worden hits op sociaal media. Dat brengt hem op het idee om een video te maken met 'Kapitein Social Media' in de autowereld: Alexander Sterk. "Je weet wel, de man die video's maakt over de droombolides in de showroom van Louwman Exclusive."

Auto's en creativiteit gaan goed samen, bewijzen Sam van Dalen en Alexander Sterk.

Drie tips voor auto-ondernemers

Samen maken ze een video met de naam: 'Fred', die viral gaat. Als Alexander Sterk ook het podium betreedt eindigen de twee met een prachtig stukje toneel en drie tips voor de auto-ondernemers. De eerste twee: "Doe wat je doet beter dan de rest en werk samen." De derde komt erop neer dat je niet te bang moet zijn en vooral moet dóén: "Vraag om vergiffenis, niet om toestemming."

In dit artikel in uitgave 2 2023 van AMT geven diverse partijen, waaronder VASS lid Maarten Tromp van Tromp Automotive en VASS partner Luc Baetens van CarGarantie, hun zienswijze.

Ook de vraag van VASS naar een import-erkenning wordt toegelicht: voor de klant duidelijkheid en vertrouwen dat hij bij een gecertificeerd bedrijf koopt en voor de ondernemer verschoning in de branche. Zo maken we de branche samen transparanter.

Lees het artikel hier verder: https://www.amt.nl/74938/import-gebruikte-autos-duur-en-niet-te-krijgen

Barneveld, 24 januari 2023 – Banden Express (BEX), de toonaangevende bandengroothandel voor garagisten, is een partnerschap aangegaan met VASS (Verenigde Autobedrijven Samen Sterk). VASS is een collectief voor onafhankelijke autobedrijven dat zich onder meer richt op het verbinden van ondernemers en leveranciers. Kwaliteit gaat daarbij hand in hand met de voordelen van ‘samen’. De leden van VASS kunnen door de samenwerking profiteren van het brede assortiment, de scherpe prijzen en de snelle service van BEX.

Bij VASS zijn nu al ruim 550 onafhankelijke autobedrijven aangesloten. Alle leden hebben met ingang van 1 januari 2023 toegang tot het brede assortiment van Banden Express. BEX levert het grootste assortiment autobanden van Nederland en heeft dagelijks maar liefst 5 miljoen banden op voorraad. De groothandel levert banden van 132 merken, waaronder A-merken als Bridgestone, Continental, Michelin en Pirelli. Het aanbod omvat tevens banden van kwaliteitsmerken als Maxxis en Vredestein en van het budgetmerk Mastersteel. Uiteraard springt BEX met zomer-, winter- en all-seasonbanden in op elk jaargetijde. Door inkoop op grote schaal is BEX in staat de banden tegen scherpe prijzen aan te bieden.

Snel besteld, snel geleverd

In de handige webshop van BEX vinden VASS-leden snel de juiste banden. Bestellen kan eenvoudig via een muisklik. De VASS-leden profiteren daarbij niet alleen van scherpe prijzen, maar ook van snelle levering. Banden Express beschikt in Nederland namelijk over twaalf regionale depots. Ook met drie bezorgmomenten per dag staat Banden Express garant voor een betrouwbare en constante toevoer van banden. Elke dag weer bedient Banden Express duizenden klanten. Zo draagt BEX bij aan de continuïteit van ondernemers in de autobranche.

Oliebollenspecial • Een mooi interview met Mirjam in deze Oliebollenspecial van Automotive Online!

VASS Nederland heeft een adviserende rol en laat de ondernemer zijn eigen identiteit behouden en zijn eigen beleid voeren.

Verenigde Autobedrijven Samen Sterk of kortweg VASS, is een collectief waar universele autobedrijven en leveranciers samengebracht worden, zodat ze elkaar kunnen versterken op het gebied van informatie, kennis, belangen, kwaliteit, transparantie en voordeel.

Lees het hele artikel hier: Automotive Online Oliebollenspecial

Noordwijkerhout, 5 oktober 2022 – DKV Mobility gaat samenwerken met VASS (Verenigde Autobedrijven Samen Sterk). Dat maakt het toonaangevende Europese B2B-platform voor betalingen en oplossingen on-the-road vandaag bekend. Onder het partnership kunnen leden van VASS voortaan gebruikmaken van de tankpassen en laadoplossingen van DKV Mobility.

VASS is een belangenorganisatie voor onafhankelijke autobedrijven in Nederland. De organisatie is in 2020 opgericht door Mirjam van der Rijt. Een automotive ondernemer die de knelpunten van de branche zelf ondervond, met de ambitie om dit gezamenlijk in de sector aan te pakken. Momenteel telt VASS meer dan 500 leden en groeit de organisatie continue. Bij de belangenorganisatie zijn zowel grote als kleine leveranciers en partners aangesloten.

Tankpassen en laadoplossingen
Door het partnership hebben leden van VASS toegang tot verschillende diensten en producten van de mobiliteit serviceprovider. Zo biedt DKV Mobility tankpassen, met zelfs een groene kaart voor tanken én laden die 100 procent van de CO2-uitstoot compenseert. De tankpassen bieden naast toegang tot het Nederlandse netwerk van ruim 3.300 tankstations met lijst- en pompprijzen, ook toegang tot het volledige Europese netwerk van circa 67.000 tankstations. DKV Mobility maakt geldende kortingen voor haar leden inzichtelijk via de DKV APP. Daarbij zijn deze tankkaarten full service, waardoor VASS leden toegang hebben tot diverse producten, diensten en digitaal tankmanagement.

Leden van VASS hebben daarbij ook toegang tot de duurzame mobiliteitsoplossingen van DKV Mobility. Elektrisch laden op werk, thuis of onderweg is mogelijk met het totaalconcept van de mobility serviceprovider. Het netwerk bevat ruim 110.000 laadpalen door heel Nederland.

Samen sterk
Dennis Versteeg, Accountmanager bij DKV Mobility Benelux: “VASS is een groeiende organisatie die de belangen behartigt van autobedrijven. We zijn trots op dit partnership. Zo kunnen we ons samen sterk maken voor de toekomst van mobiliteit: duurzaam en digitaal. Een vooruitzicht dat haalbaar moet zijn voor grote én kleine autobedrijven. Onze claim is niet voor niets; You drive, we care.”

Mirjam van der Rijt, initiatiefneemster van VASS: “We zijn erg enthousiast over de nieuwe samenwerking. De uitgebreide dekking van het DKV Mobility netwerk, met bijbehorende producten en diensten, zorgt ervoor dat onze leden nu én in de toekomst efficiënter en voordeliger kunnen werken.”

Tekenmoment

Vlnr: Mirjam van der Rijt (initiatiefneemster VASS), Dennis Versteeg (Account Manager DKV Mobility) en Pieter van Wel (Managing Director DKV Mobility).

Over DKV Mobility

DKV Mobility is al meer dan ~90 jaar het toonaangevende Europese B2B-platform voor betalingen en oplossingen voor onderweg. Met de servicekaarten van DKV Mobility kunnen ~259.000 actieve klanten hun voertuigen tanken en opladen met toegang tot het grootste energieneutrale acceptatienetwerk in Europa; ~67.000 tankstations voor traditionele brandstoffen, ~20.000 tankstations voor alternatieve brandstoffen en ~310.000 openbaar toegankelijke laadpunten. DKV Mobility is tevens aanbieder van tolbetaling en mobiliteitsoplossingen in Europa, waaronder voertuigdiensten bij ~30.000 tankstations en digitale btw-restitutie.

Met ~1.700 medewerkers realiseerde DKV Mobility een transactievolume van 12 miljard euro en een omzet van 492 miljoen in 2021. Het doel van de mobility serviceprovider is de overgang naar een efficiënte en duurzame toekomst stimuleren voor mobiliteit. Meer informatie op www.dkv-euroservice.com/nl.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram