VASS-Logo

Vacature marketing – communicatie medewerker m/v (24-32 uur)

UDEN (Noord- Brabant)

We zoeken geen gewone marketingmedewerker, maar een creatieveling die ons team komt verrassen met originele ideeën! Voel jij je aangesproken en heb jij passie voor marketing en communicatie én word je enthousiast van uitdagingen? Dan zijn wij op zoek naar jou.

Want wie wil nou niet werken bij een vernieuwend bedrijf waar je veel in contact komt met inspirerende ondernemers en collega ’s op een plek waar je kunt groeien en geen dag hetzelfde is?

Wie zijn wij?

VASS, Verenigde Autobedrijven Samen Sterk, dé verbindende belangen- en inkooporganisatie voor ondernemers in de universele autobranche is continu in beweging. Als vernieuwend bedrijf in de automotive branche werken we aan innovatieve oplossingen die ondernemers helpen in hun dagelijkse praktijk. Dit doen we via ons eigen platform.

Ons team bestaat uit drie enthousiaste dames die elkaar uitdagen en inspireren om steeds een stap verder te gaan. Bij ons krijg je de kans om direct bij te dragen aan onze groei én die van onze klanten.

Wat ga je doen?

Als Marketingmedewerker bij VASS krijg je een veelzijdige en uitdagende rol. Je bent betrokken bij alles wat met communicatie en marketing te maken heeft. Jouw rol zal ervoor zorgen dat VASS nog meer en beter zichtbaar en vindbaar is in de markt. Online en offline.
De3dames

Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden zijn:

Communicatie:
Je bent de stem van VASS! Je schrijft vlotte en aansprekende teksten voor nieuwsbrieven, persberichten en interne communicatie. Met jouw scherpe pen en oog voor detail zorg je ervoor dat onze boodschap consistent en inspirerend is.
Social Media:
Van het bedenken en uitvoeren van creatieve campagnes tot het beheren van onze social media-kanalen – jij zorgt ervoor dat we online stralen! Je creëert boeiende content die onze volgers weet te inspireren en te betrekken.
Events:
Samen met het team organiseer je innovatieve (online en offline) evenementen voor onze klanten en relaties. Jouw organisatie skills en oog voor detail zorgen ervoor dat elk event een succes is. En natuurlijk mogen alle middelen en uitingen hierbij niet ontbreken.
Websitebeheer:
Je houdt onze website up-to-date en aantrekkelijk. Van content updates tot het monitoren van webverkeer en het optimaliseren van de gebruikerservaring – jij zorgt ervoor dat onze online aanwezigheid altijd straalt.
Klantenservice & Telefoon:
Naast je marketingtaken ben je ook het vriendelijke en behulpzame aanspreekpunt voor onze klanten. Je beantwoordt telefoontjes en staat klanten met een glimlach te woord, waardoor ze zich direct welkom voelen.
Administratieve taken:
Als spin in het web ben je verantwoordelijk voor enkele administratieve taken, zoals het bijhouden van rapportages, ondersteunen van de marketingafdeling, en beheren van agenda's.

Wie ben jij?

Je hebt een afgeronde opleiding in marketing, communicatie of een gerelateerde richting.
Je hebt ervaring met social media management en vindt het leuk om creatieve content te ontwikkelen.
Je bent organisatorisch sterk en weet hoe je meerdere projecten tegelijk kunt managen.
Je hebt uitstekende schrijfvaardigheden en een vlotte pen.
Ervaring met tools als Canva, WordPress en/of Google Analytics is een plus.
Je bent een teamspeler, maar kunt ook goed zelfstandig werken.
Je bent klantgericht en weet hoe je klanten op een professionele en vriendelijke manier te woord staat.
Enthousiast, proactief en altijd op zoek naar nieuwe ideeën om ons merk en jezelf te laten groeien.
En niet te vergeten… jij inspireert en verrast ons.

Wat bieden wij?

Een uitdagende functie binnen een creatief en vooruitstrevend team.
De kans om te werken met inspirerende ondernemers en je netwerk uit te breiden.
Veel ruimte voor eigen inbreng en persoonlijke ontwikkeling.
Groeimogelijkheden binnen het bedrijf – jouw succes is ons succes!
Flexibele werktijden en de mogelijkheid om deels vanuit huis te werken.
Toegang tot inspirerende (online) trainingen en workshops.
Een gave én gezellige werkomgeving middenin het autobedrijf
Een salaris tussen de € 2000 - € 2.500 bruto
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden:
Verzekeringen geregeld
Opleidingsbudget
Thuiswerkregeling
Flexibele werktijden
Communicatiemiddelen tot je beschikking: laptop en telefoon
Eigen werkplek
14 vakantiedagen op basis van 24 uur
Een contract voor bepaalde tijd, waarna je een contract voor onbepaalde tijd aangeboden krijgt
Regelmatig gezellige teamuitjes en borrels!

Klaar om ons team te versterken?

Ben jij de marketingmedewerker die ons team komt verrijken en een belangrijke schakel wordt bij VASS?

Stuur je motivatie en CV naar chantal@vassnederland.nl.

Je krijgt diezelfde week nog bericht van ons en een eventuele uitnodiging voor een 1e gesprek. Daarna volgt een 2e gesprek waarin je kennis maakt met het team en een ochtend mee kan lopen. 

Voor vragen over de functie kan je contact opnemen met Chantal via 06-25393610.

Meer info over VASS vind je op www.vassnederland.nl of onze social media kanalen.

We kunnen niet wachten om je te ontmoeten!
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram