Belangenvereniging VASS is verbolgen over de tariefsverhogingen die occasionportal Autoscout24 heeft aangekondigd en per maart worden doorgevoerd. De portal heeft de prijzen van zijn negen Flex-abonnementen met gemiddeld rond de 18 procent verhoogd. Voor bedrijven die gemiddeld 15 auto’s per maand adverteren blijft de stijging beperkt tot 5 procent. Bij bedrijven die meer dan vijftig auto’s adverteren, is de stijging minimaal 20 procent. Geldende kortingsafspraken (over de brutoprijs) blijven bestaan.

Bart Kuijpers van Automotive Online ging in gesprek met Mirjam hierover.

Volgens VASS-oprichtster Mirjam van der Rijt is er veel onvrede bij leden. “Het gaat in onze app op dit moment nergens anders over”, zegt ze in een reactie aan Automotive. “We hebben enorm veel reacties van boze autobedrijven.”

Lees hier het hele artikel: VASS ‘verbolgen’ over prijsverhoging Autoscout24 – Automotive Online (automotive-online.nl)