VASS organiseert verschillende bijeenkomst voor haar leden en leveranciers zodat we elkaar kunnen ontmoeten, spreken én van elkaar kunnen leren.
Wij bedanken iedereen voor de komst!
We zijn bijzonder trots op de grote opkomst tijdens ons eerste Ledenevent. Wij hebben bijzonder genoten van jullie aanwezigheid en de verbinding met elkaar. Bekijk de foto's van een zeer succesvolle avond!
Spreker en zwemmer Maarten van der Weijden is een doorzetter. In 2001 kreeg hij de diagnose leukemie. 7 jaar later werd hij Olympisch kampioen en in 2018/2019 haalde hij ruim 12 miljoen euro op voor kankeronderzoek door het zwemmen van de elfstedentocht. Maarten vertelt in zijn lezingen over vitaliteit, omgaan met tegenslagen en doorgaan wanneer het moeilijk wordt. Hij moedigt je aan om door te zetten, want jouw verhaal heeft de kracht om anderen te raken.
Sam van Dalen - Italië in de Polder
Sam van Dalen is eigenaar van Italië in de Polder, een autobedrijf gespecialiseerd in bijzondere Italiaanse auto’s. Zijn bedrijf is bekend geworden door de video’s die hij door de jaren heeft gemaakt voor zijn social media. Deze zijn door miljoenen mensen bekeken en haalden veelvuldig het nieuws. Zijn verhalen zijn kort en bijna altijd met een knipoog. Ze gaan nooit zozeer over de auto zelf, maar meer om de verhalen en de mensen er omheen. In zijn verhaal vertelt hij over de start van zijn bedrijf, het maken van video, doelen stellen, doorzetten én wat reclame voor zijn bedrijf heeft betekend.
VASS bedrijvenmarkt
Op 17 mei 2022 organiseerde VASS voor haar leden en leveranciers een bedrijvenmarkt.
Op locatie bij CARGO in Apeldoorn toverden we de bedrijfshal om tot beurslocatie. Elkaar ontmoeten en spreken stond centraal die dag en avond. VASS leden konden stands bezoeken, leveranciers & partners spreken, workshops volgen en natuurlijk ook kennis maken met elkaar onder het genot van een hapje en een drankje.
Erwin deed HTS Autotechniek, werkte bij DAF Trucks en werd bedrijfseconoom in Tilburg. Hij maakte een uitstapje naar de bakkerijwereld en kwam in 2001 naar AMT. Zijn doel toen: “Artikelen maken waar ik trots op ben”. Zijn doel nu: “Mijn lezers en websitegebruikers blij maken.” Eigenlijk is er in al die jaren dus niets veranderd…
Elektrische auto’s: wat moet je weten, wat moet je doen?
Zijn EV’s echt beter voor het klimaat? En doet de Nederlandse overheid er nou echt goed aan ze te stimuleren? Goede vragen en we gaan op zoek naar de antwoorden. Maar eh, zijn die eigenlijk belangrijk? Is het niet belangrijker om te weten of elektrische auto’s werkelijk slechtere werkplaatsklanten zijn? En wat je moet doen om ze in je werkplaats te krijgen en te houden? Oké, dan zoeken we dat ook uit!
Oprichter van #DCDW
Paul de Vries is oprichter van #DCDW, woordvoerder van Marktplaats Automotive (Adevinta) – Calldrip Distributeur voor de EU en mede-eigenaar van CARMEN Automotive BDC. Paul heeft één duidelijke missie: de online automotive beter maken!
Google My Business
In de workshop bespreekt Paul de Vries, oprichter van #DCDW (Digital Car Dealer Workshop) en ambassadeur van Marktplaats (Adevinta), exclusief voor VASS leden, alle ins en outs op het gebied van Google My Business. Met specifieke voorbeelden en tips en tricks waarmee je direct aan de slag kan. Dit alles met het gezamenlijke doel om de online automotive beter te maken. Doe je het binnen je autobedrijf wel goed? Wat kan er beter? Ben je wel vindbaar?
Commercieel directeur MediaVentions
Rico van der Vies is sinds 2019 commercieel directeur van Automotive MediaVentions, bekend van de merken: AutoTrack, Gaspedaal en AutoWereld. In totaal is hij al 14 jaar actief in de automotive branche waar hij verschillende rollen vervulde.
Adverteren
Rico vertelde meer over het gedrag van de Nederlandse autokopers en hoe jij daar als autobedrijf je voordeel uit kunt halen. Met onder andere trends en ontwikkelingen in zoekgedrag en praktische tips om je advertenties en leadopvolging te verbeteren.
Een sessie van OOMT over personeel
‘Hou je voordeur open en je achterdeur dicht’. Als werkgever kun je niet zonder je personeel. Maar hoe zorg je ervoor dat het allemaal goed loopt?
Praktische tips voor personeel
Zijn EV’s echt beter voor het klimaat? En doet de Nederlandse overheid er nou echt goed aan ze te stimuleren? Goede vragen en we gaan op zoek naar de antwoorden. Maar eh, zijn die eigenlijk belangrijk? Is het niet belangrijker om te weten of elektrische auto’s werkelijk slechtere werkplaatsklanten zijn? En wat je moet doen om ze in je werkplaats te krijgen en te houden? Oké, dan zoeken we dat ook uit!